کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز جوی آرام در سطح استان و برای فردا وزش باد شدید نیز پیش بینی می‌شود.

فهیمه راستین، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ، با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابریست گفت: برای امروز جوی نسبتا آرام در سراسر استان و برای فردا در مناطق شمال وغرب استان وزش باد شدید به همراه گردو خاک و احتمال کاهش کیفیت هوا را به دنبال دارد.

او افزود: برای روز‌های شنبه و یکشنبه نیز وزش باد نسبتا شدید در مناطق جنوب شرقی نیز دور از انتظار نیست و در این مناطق نیز کاهش دید افقی، غبار آلودگی آسمان و کاهش کیفیت هوا را نیز شاهد هستیم.

راستین بیان داشت:شهرستان منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند وصبح امروز لاله زار با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را یک درجه سانتیگرادزیر صفر اعلام کرد و گفت: امروز کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت جوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار