سردار اشتری گفت: نیروهای مرزبانی و دریابانی اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سردار حسین اشتری،فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه سفر خود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: : هدف از این بازدید نظارت بر فعالیت های نیروهای انتظامی این استان بود و بر اساس بازرسی های صورت گرفته وضعیت مرزهای خشکی و دریایی استان خوزستان خوب است و و نیروهای مرزبانی و دریابانی اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

او اشاره به تلاش ها برای افزایش تجهیزات و نیروی انسانی انتظامی در این استان افزود: مجموعه فرماندهی انتظامی خوزستان در سطح استان و شهرستان‌ها اقدامات خوبی در راستای امنیت پایدار داشته و با اقتدار، برنامه‌ریزی و هوشمندی با جرایم برخورد کرده و خدمات خوبی به شهروندان داده اند.

سردار اشتری در خصوص منع تردد های شبانه و محدودیت های کرونا با تاکید بر اینکه هر تصمیمی که در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شود مجری قانون هستیم، اظهار داشت: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و تا زمانی که مصوب است ما بر اساس قانون باید آن را اجرا کنیم.

فرمانده ناجا از پیگیری ها و ارائه درخواست برای افزایش دوربین های سطح شهرستان ها به مجلس شورای اسلامی، شهرداری‌ها و وزارت راه خبر داد.

 سردار اشتری در دیدار با جمعی از خانواده شهدا در استان خوزستان بیان کرد: خانواده هاي معظم شهدا سنگرداران شهادت و مرزداران فضيلت هستند و تكريم و خدمت به خانواده هاي شهدا كه بي منت عزيزان خود را در راه انقلاب واسلام هديه دادند افتخار است و باید قدردان آن ها بود.

او تصريح کرد :اكنون وظيفه همه جامعه است تا با ادامه راه شهيدان و پيروي از ولايت فقيه سهم خود را ايفا كنند.

سردار اشتری در این سفر از خانواده شهیدان اخیر نیروی انتظامی خوزستان مالک رسولی نیک، سجاد دالمن ومهدی آزمون تجلیل کرد.

او در پایان گفت: اینکه تصور شود این استان نا امن است صحیح نیست وبررسی ها و آمارها نشان از کاهش ۵۰ درصدی جرایم در این استان نسبت به استان های دیگر دارد.

مهر تایید فرمانده ناجا بر فعالیت مرزبانان خوزستان

انتهای پیام  / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.