فرمانده ناجا از فرماندهان کلانتری ها خواست تلاش کنند خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سردار اشتری، فرمانده ناجا در نشست بازرسی و نظارت ستادی از فرماندهان انتظامی استان خوزستان که در آبادان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی یکی از ستون های اصلی امنیت کشور است بنابراین با توجه به مهم بودن کلانتری ها در خدمات رسانی، فرماندهان انتظامی شهرستان ها و سراسر کشور در این زمینه تلاش کنند تا  خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

او خواستار افزایش خدمات مرزبانی به مردم شد و افزود: ظرفیت عشایری استان خوزستان کمک یار ناجا است.

سردار اشتری افزود: سخت گیری های بیشتر نسبت به سارقان به عنف در دستگاه های قضایی اعمال شود  تا این افراد فرصت ارتکاب به جرم را در جامعه نداشته باشند.

فرمانده ناجا رافت و مهربانی با مردم را سرلوحه ناجا خواند و بیان کرد: خودروها و موتورسیکلت نباید به راحتی راهی پارکینگ شوند اما در مورد اراذل و اوباش باید با شدت و بدون رافت برخورد صورت گیرد.

عشایر مروج نظم و امنیت هستند

او همچنین در نشستی با جمعی از بزرگان عشایر عرب در آبادان و خطاب به آنها گفت: بزرگان عشایر مروج نظم و امنیت هستند و همکاری شما با مجموعه ناجا قابل تقدیر است و دیدار با شما مایه افتخار است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه آبادان و خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس سهم ویژه ای داشته افزود:شاخص امنیت در استان خوزستان نسبت به دیگر نقاط کشور بهتر است و دلیل آن فرهنگ خوب مردم این خطه و ارادت آنها به نظام و انقلاب است.

او در بخشی دیگر با اشاره به توطئه های دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور گفت: در سایه وجود مقام معظم رهبری این توطئه ها خنثی و دشمنان از رفتارهای خود ناامید شده اند.

بزرگان عشایر هم در این نشست با  قدردانی از تلاش های ناجا در ایجاد نظم و امنیت خواستار جمع آوری سلاح های غیر مجاز در سطح استان خوزستان شدند.

انتهای پیام  / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.