سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: قبوض برق با رقم های زیاد مربوط به مشترکان پرمصرف است و هیچ ارتباطی به افزایش تعرفه برق امسال ندارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن حشمتی سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: هر سال بر اساس مصوبه هیئت وزیران هفت درصد قیمت برق افزایش پیدا می‌کند که این افزایش برای مشترکان پرمصرف ۱۶ درصد است.

او افزود: مشترکانی که بیشتر از الگوی مصرف (در تابستان ماهانه ۳۰۰ کیلووات و در بهار و پاییز و زمستان ماهانه ۲۰۰ کیلووات برای هر مشترک) برق را استفاده کرده باشند بهای بیشتری بابت مصرف، پرداخت می کنند.

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی ادامه داد: گاه مصرف برق برخی مشترکان به ۲ برابر الگوی مصرف می رسد که به همان نسبت رقم قبض برق آنها نیز افزایش پیدا می کند لذا با احتساب مصرف زیادی که داشته اند رقم قبض برق آنها عدد بزرگتری می شود.

حشمتی بیان کرد: سیاست دولت افزون بر جریمه پرمصرف ها، حمایت از کسانی است که صرفه جویی کرده و برق کمتری مصرف می کنند لذا مبلغ قبض آنها نیز اندک است.

او با بیان این که تعداد مشترکان پرمصرف در حوزه برق در خراسان رضوی اندک است؛ تصریح کرد: در کلانشهر مشهد پرمصرف ها چهار درصد از کل مشترکان را شامل می شوند و ۷۵ تا ۸۰ درصد از مشترکان، مصرف متعادلی دارند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۵۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
پرمصرف چیه همه اش کشک هست یکبار برای من قبض برق میاد 700 هزار تومان یکبار 60 هزار تومان جای تعجب نداره ما حمالی میکنیم با کمترین حقوق برای شرکت خصوصی بعد بجای خرید مایحتاج ضروری باید پول پرسنل اداره برق رو پرداخت کنیم
آخرین اخبار