رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان گفت: جوانان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر در مسابقات امدادی که در خوزستان برگزار شده مقام‌های ارزشمندی کسب کرده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین مرشد بهبهانی رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان گفت: طی یک ماه گذشته جوانان و امدادگران جمعیت هلال‌ احمر بهبهان در کلیه مسابقات امدادی که در خوزستان برگزار شده مقام‌های ارزشمندی کسب کرده اند.

او بیان داشت: کسب مقام اول مسابقات تصادفات جاده‌ای از سوی تیم امداد و نجات خواهران جمعیت هلال احمر بهبهان، کسب مقام سوم مسابقات چهارگانه امدادی در ایذه از سوی تیم امداد و نجات پسران هلال احمر بهبهان و اکنون نیز کسب مقام اول مسابقات امدادیِ ایذه از سوی تیم خواهران جمعیت هلال احمر بهبهان افتخارات کسب شده جوانان و داوطلبان ما در یک ماهه اخیر است.

بهبهانی افزود: کسب این افتخارات حاصل آموزش‌ها و تداوم تمرین و بازآموزی از سوی امدادگران و تلاش مربیان در مجموعه جمعیت هلال احمر بهبهان است و افتخارات کسب شده در مسابقات نشان دهنده از آمادگی کامل تیم‌های امداد و نجات بهبهان برای پاسخگویی به موقع در سوانح، حوادث و بحران‌های احتمالی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.