مدیرکل استاندارد استان همدان گفت:پروانه کاربرد نشان استاندارد هشت واحد تولیدی استان به علت نداشتن کیفیت، ابطال و تولید آن‌ها متوقف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد مددی,مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه در بخشی از صنایع از جمله در حوزه مصالح ساختمانی جای کار زیادی وجود دارد، گفت: در مورد بتن آماده اقدامات خوبی در ماه‌های اخیر انجام شد و پروانه کاربرد نشان استاندارد هشت واحد به علت نداشتن کیفیت، ابطال و تولید آن‌ها متوقف شد.

او افزود: استان همدان در برخی از صنایع به ویژه صنعت غذا وضعیت مطلوب و مناسبی دارد و چند واحد صنایع تبدیلی خوب در همدان وجود دارد که در فضای رقابتی کیفیت در بازار‌های داخلی و صادارت حرفی برای گفتن دارند.

مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه همدان در تولید چینی آلات بهداشتی از جایگاه کشوری بالاتر است، تأکید کرد: در شهرک صنعتی لالجین۱۰۰ واحد تولیدی فعال وجود دارد که حدود ۷۰ درصد از آن‌ها دارای پروانه کاربرد نشان استاندارد هستند.

مددی با اشاره به اینکه بین استاندارد و کیفیت رابطه مستقیمی وجود دارد، افزود: کیفیت محصول با درصد رضایتمندی مشتری ارتباط تنگاتنگ دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.