مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: از هزار و ۲۰۰ هیات مذهبی شناسایی شده در استان، پروانه فعالیت ۵۱۶ هیات مذهبی فعال صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به استقبال هیات‌های مذهبی استان برای ثبت اطلاعات در بانک اطلاعات تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان «سامانه طوبی» عنوان کرد: بیش از نیمی از هیات‌های مذهبی استان اطلاعات خود را در سامانه طوبی وارد کرده‌اند و امیدواریم هیات‌های باقی‌مانده نیز برای تکمیل اطلاعات خود در سامانه طوبی اقدام کنند.

او با اشاره به فعالیت هزار و ۲۰۰ هیات مذهبی در استان بوشهر افزود: تاکنون اطلاعات ۷۳۵ هیات مذهبی استان بوشهر در سامانه طوبی ثبت شده که از این تعداد، ۵۱۶ هیات تایید شده‌اند و پروانه فعالیت برای آن‌ها صادر شده است و پروانه فعالیت بقیه  پس از رفع نواقص و اصلاح ایرادات موجود، صادر خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهربیان کرد: سامانه طوبی با هدف تسریع در ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر و در راستای تکریم ارباب رجوع، همچنین توسعه دولت الکترونیک از سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و تا حد زیادی از مراجعه مکرر ارباب رجوع و تضییع حقوق و وقت ایشان جلوگیری شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.