مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: هیات‌های مذهبی استان به شکلی مطلوب و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مراسم سوگواری را برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: شاهد برگزاری محافل و مجالس عزای حضرت امام حسین (علیه‌السلام) به نحو مطلوبی در استان هستیم.

او با اشاره به اینکه از مراسم‌ عزاداری ۴۰۰ هیات مذهبی در ۸ روز اول محرم بازرسی شده است، افزود: بر اساس بازرسی‌ها، هیات‌های مذهبی استان مراسم سوگواری را به شکل مطلوب و قابل قدردانی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری آیین‌های عزاداری، ادامه داد: بعد از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه برگزاری مجالس عزاداری اباعبدالله (علیه‌السلام) نباید بستری برای سوء استفاده دشمن شود، تمام اهتمام مسئولان و دست‌اندرکاران هیات‌های مذهبی برای تحقق این امر به کار گرفته شده است و در استان بوشهر هم شاهد رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب هستیم.


بیشتر بخوانید


طاهری همچنین عنوان کرد: تعداد شکایت‌های رسیده از هیات‌های عزاداری ۲ مورد، تشکر از هیات ۸۰ مورد و تعداد مراجعه‌کنندگان به سامانه صدای هیات ۲۰ مورد بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.