رئیس شورای هیات‌های مذهبی کشور گفت: در دو سال گذشته، هیات‌های مذهبی به خوبی با ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری کردند و ۷ هزار بازرس بر کار آن‌ها نظارت داشتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نوشاد نوشادی رئیس شورای هیات‌های مذهبی کشور در نشست با شهردار و شورای اسلامی شهر خورموج با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی بیان کرد: ۹۳ هزار و ۵۶۸ هیات مذهبی در کشور در سامانه طوبی ثبت شده‌‌اند که از این تعداد هزار و ۴۰۰ هیات مربوط به استان بوشهر و ۲۳۰ هیات نیز مربوط به شهرستان دشتی است.

او افزود: در دو سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا، هیات‌های مذهبی به خوبی با ستاد مقابله با کرونا همکاری کردند و برنامه‌های آن‌ها با مشارکت ۷ هزار بازرس مدیریت شد.

رئیس شورای هیات‌های مذهبی کشور ادامه داد: گزارش بازرسان پس از جمع‌بندی در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا برای جمع‌بندی قرار گرفته است.

نوشادی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم ردیف اعتباری ویژه‌ای برای هیات‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی اختصاص دهیم و در همین زمینه هماهنگی‌های خوبی با مسئولان کشوری انجام داده‌ایم، اما تنها مشکل ما نداشتن ردیف اعتباری است که این مشکل نیز به‌زودی برطرف می‌شود.

او نقش هیات‌های مذهبی را در تاریخ، بی بدلیل عنوان کرد و گفت: باید قدر نوکری امام حسین (ع) را بدانیم و به آن افتخار کنیم.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هیات‌های مذهبی کشور همچنین شهرستان دشتی را مهد علم و پرورش علما خواند که از مدیران توانمندی برخوردار است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.