معاون اداری مالی کمیته امداد گفت: طرح امداد هوشمند از اول آذر ماه به صورت آزمایشی در چهارمحال و بختیاری آغازمی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید باجلان معاون اداری مالی کمیته امداد در سفر به شهرکرد از آغاز طرح امداد هوشمند از اول آذر ماه به صورت آزمایشی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد دارای اهداف خاصی است که از جمله آن تسهیل و سرعت بخشی ارائه خدمات به خانواده‌های تحت پوشش و نیازمندان جامعه است.

او افزود: طرح امداد هوشمند، طرحی کارآمد در جهت حفظ عزت نفس و کرامت انسانی نیازمندان است که از بستر این طرح خدمات بهتر، مطلوب‌تر و آسان‌تر به نیازمندان و محرومین ارئه می‌شود.


بیشتر بخوانید


باجلان در ادامه با بیان اینکه این سامانه به صورت هوشمند می‌تواند نیازسنجی واقعی محرومیت‌هایی که در کشور وجود دارد را دنبال کند گفت: در روند اجرای کار از ابزار‌های علمی و پیشرفته و فن آوری نوین استفاده شده است.

او، دومین هدف از اجرای طرح امداد هوشمند را استفاده بهینه از منابع مالی و منابع درآمدی به نحوه شایسته و مطلوب‌تر به نیازمندان جامعه عنوان کرد.

باجلان افزود: در این طرح دیگر نیاز به مراجعه حضوری مددجو نیست بلکه می‌توانند از محل سکونت خود نیاز‌های خود را از طریق سیستم اعلام کنند و مددکار به آن‌ها مراجعه کنند.

او در پایان گفت: قرار است تا پایان امسال این طرح به صورت سراسری به اجرا در آید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار