مدیر اداره آب و فاضلاب کیان شهرستان شهرکرد گفت: با حفر هشتمین چاه در این شهر، تغذیه مخازن ذخیره آب آشامیدنی بوسیله تانکر سیار به پایان رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی یدالهی مدیر اداره آب و فاضلاب شهر کیان شهرستان شهرکرد افزود: با حفر و تجهیز چاهی به عمق ۸۰ متر در شهر کیان با آبدهی ۱۶ لیتر بر ثانیه کمبود آب شرب اهالی بر طرف شد.

یدالهی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: حفر این چاه ۸۰ متری به مدت سه ماه به طول انجامید که ۶۰ متر از آن نیز در سنگ حفاری شد.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهر کیان اضافه کرد: پس از اتمام حفاری و انجام پمپاژ آزمایشی، آزمایش‌های لازم میکروبی و شیمیایی بر روی آب استحصالی انجام شد و پس از تاییدیه‌های کیفی آب چاه مذکور مورد بهره برداری قرار گرفت.

یدالهی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از کمبود آب شرب در آینده نیز این شرکت در حال پیگیری اخذ مجوز‌های لازم برای حفر چاه سوم در سال جاری در شهر کیان است.


بیشتر بخوانید


او با قدردانی از همکاری مسئولان و صبوری مردم شهر کیان تصریح کرد: همراهی مردم برای مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف آب برای رفع کمبود بارش‌ها ضروری است.

به گفته او؛ شرکت آب و فاضلاب به حدود ۶ هزار مشترک که شامل ۱۳ هزار و ۸۶۰ نفر جمعیت ساکن در شهر کیان هستند خدمات آب و فاضلاب ارائه می‌کند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.