فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از انهدام باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای منزل در سطح چابهار و کشف ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ ابراهیم کوچکزائی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: : در پی چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان چابهار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات تخصصی و با اشراف اطلاعاتی خود ۴ سارق را که به صورت باندی و کاملا حرفه‌ای در امر سرقت منزل در سطح شهرستان فعالیت داشتند، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان را داخل مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان چابهار معترف شدند.

سرهنگ کوچکزائی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه برنو، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۲۰ عددپتو، ۴ عددتلوزیون ال‌ای دی و ال سی دی، تعداد ۷ دستگاه دوچرخه، تعداد ۱۵ عدد پمپ آب و تعدادی لوازم منزل از مخفیگاه متهمان، از شهروندان خواست؛ هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته ودرصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است:  متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.