رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک از کسب مقام نخست جوانان این شعبه درنخستین دوره مسابقات چهارگانه امدادی جوان فداکار خبر داد.

امین نیل ساز رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهید نوجوان علی لندی با روحیه جوانمردی و فداکاری یادآور ایثار و از خود گذشتگی شهدای نوجوان صدر اسلام از جمله شهید حسین فهمیده، الگویی ماندگار برای جوانان سرزمین ایران است.

او افزود: به منظور گسترش روحیه جوانمردی و امدادی میان جوانان خوزستان، نخستین دوره مسابقات چهارگانه امدادی جوان فداکار به یاد شهید نوجوان علی لندی از سوی معاونت جوانان استان در شهرستان ایذه برگزار شد.

نیل ساز با بیان اینکه این مسابقات چهارگانه امداد و کمک‌های اولیه که شامل بخش‌های cpr، بانداژ و پانسمان و اسکان بود، ادامه داد: این مسابقه با حضور جوانان شعب استان به صورت ۱۲ تیم ۳ نفره برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک با تحسین توانایی جوانان این شهرستان، اظهار داشت: تیم اندیمشک متشکل از رضا آزادی، مازیار قلاوند و حمزه پاپی توانستند با کسب امتیازات لازم در تمام بخش‌ها مقام اول مسابقات را از آن خود کنند.

این مقام مسئول گفت: امید است تمام جوانان با شرکت در این مسابقات درس گذشت و کمک به هم نوع را فرا گیرند و یاد و خاطره تمام شهدا به ویژه شهید لندی را گرامی دارند و بیش از پیش ادامه دهنده مسیر شهدا باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.