طاهری گفت: وجود چند مرکز نیکوکاری در چوار نشان دهنده زمینه سازی مناسب برای بهره گیری از توان دستگاه‌ها و مردم نیکوکار این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در دیدار با فرماندار و امام جمعه چوار، گفت: عمده خدماتی که توسط کمیته امداد به نیازمندان ارائه می‌شود با هدف توانمندسازی آنان صورت می‌گیرد.

او مطرح کرد: راه اندازی ستاد توانمندسازی با هدف هم افزایی در بین دستگاه‌ها برای خوداتکایی و خودکفایی مددجویان از برنامه‌های تأثیرگذار کمیته امداد در سال‌های گذشته بوده است.

او ادامه داد: در شهرستان چوار ظرفیت بسیار مهمی برای توسعه و رفع محرومیت‌ها وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام، اظهار کرد: وجود چند مرکز نیکوکاری در چوار نشان دهنده زمینه سازی مناسب برای بهره گیری از توان دستگاه‌ها و مردم نیکوکار این شهرستان است.

او مطرح کرد: نگاه کمیته امداد این است که عمده خدمات این نهاد در راستای توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان باشد و سالیانه جمعیت قابل توجهی از این طریق توانمند می‌شوند.

او افزود: گروه مخاطبین امداد در سال‌های اخیر تغییر کرده و قشر مددجویان متنوع‌تر از دهه‌های گذشته شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام بیان کرد: توجه به اشتغال خانگی و اقتصاد خرد برای توانمندسازی مددجویان مورد توجه جدی کمیته امداد بوده و امسال تحول خوبی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

او بیان کرد: هم افزایی بسیار خوبی که بین دستگاه‌ها در شهرستان چوار وجود دارد باعث افزایش کیفیت خدمت رسانی به محرومین شده است.

او مطرح کرد: با توجه به برنامه‌های کمیته امداد در زمینه تأمین مسکن نیازمندان، نبود زمین کافی یکی از مشکلات پیش روی امداد بوده که امیدواریم دستگاه‌های متولی در این زمینه با کمیته امداد همکاری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.