غلامی از پرداخت بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک موردی بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هلیلان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

غلامی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هلیلان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  گفت: در شش ماهه نخست امسال، بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک موردی بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هلیلان پرداخت شد.

او افزود: مساعدت‌های بلاعوض به منظور کمک به خانوار‌های درگیر ویروس کرونا، بیماران صعب العلاج، خدمات ویژه برای سالمندان، تهیه لوازم ضروری منزل، خدمات تحصیلی و رفع نیاز‌های فوری مددجویان این نهاد پرداخت گردیده است.

غلامی مطرح کرد: ۱۷۰ مورد وام قرض الحسنه کارگشایی به مبلغ ۹میلیارد ریال نیز از سوی کمیته امداد در راستای حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه هدف اصلی از پرداخت کمک‌های موردی و وام کارگشایی به مددجویان رفع مشکلات اولیه این خانوار‌ها است، اظهار کرد: بدین منظور در شش ماهه نخست امسال در مجموع مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب کمک بلاعوض و وام به ۱۲۵۰نفر از مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

غلامی ادامه داد: این مبلغ جهت رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.