طاهری گفت: حوزه اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد ایلام در نیمه نخست امسال در بین دیگر استان‌های کشور توانست رتبه نخست را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام ، گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کمیته امداد مرکز در ۱۷ شاخص ارزیابی شده از جمله در زمینه‌های کاریابی، آموزش شغلی، راهبری شغلی و چند شاخص دیگر کمیته امداد استان ایلام توانسته است در جایگاه نخست در بین استان‌های کشور قرار بگیرد.

او افزود: در مدت شش ماهه نخست امسال ، امداد استان ایلام توانسته است در زمینه کاریابی و آموزش صد درصد، راهبری شغلی ۴۶ درصد و در شاخصهای دیگر نیز به بیش از ۴۲ درصد تعهدات اشتغال زایی امسال خود عمل کند و در جذب جهادگران کارآفرین نیز به ۱۰۰ درصد تعهدات خود عمل کند.

او در ادامه به عملکرد ۶ ماهه استان در زمینه کارآفرینی اشاره کرد و افزود: در این مدت بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان جویای شغل استان ایجاد شده است و در این زمینه ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت گردیده است.

طاهری مطرح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا آخر امسال بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شغل برای نیازمندان استان ایجاد می‌شود و در این زمینه نیز ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.