طاهری گفت: حدود ۲۰ درصد خانواده‌های مددجوی استان ایلام مورد حمایت کمیته امداد هستند که این رقم بیش از متوسط و میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ، رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در دیدار با فرماندار چرداول، گفت: کمیته امداد بیش از ۱۲۰ نوع خدمت به نیازمندان ارائه می‌دهد که این موضوع نشان دهنده تنوع در خدمات کمیته امداد و گستردگی نیاز‌های جامعه مخاطب امداد است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد است، همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بسیار ضرورت دارد.

او بیان کرد: در زمینه تامین مسکن نیازمندان چرداول و رسیدن نیاز مسکن مددجویان به رقم صفر، مشکل زمین در این شهرستان یکی از موانع بوده که از فرماندار چرداول در این زمینه درخواست کمک و همراهی داریم.

او مطرح کرد: حدود ۲۰ درصد خانواده‌های مددجوی استان ایلام مورد حمایت کمیته امداد هستند که این رقم بیش از متوسط و میانگین کشوری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع کمیته امداد، همراهی دستگاه‌های دیگر در زمینه تأمین نیاز‌های این قشر بسیار ضرورت دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.