ایراندوست گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۷۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان و نیازمندان جویای شغل در شهرستان ایوان راه اندازی شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حمید ایراندوست رئیس کمیته امداد امام خمینی ایوان در نشست شورای اشتغال شهرستان از ‍ اجرای ۲۷۰ طرح اشتغال زایی برای نیازمندان خبر داد و اظهار داشت: جهت اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۰۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که بانک‌های عامل شهرستان در این زمینه نقش تأثیرگذاری داشته اند.

او افزود: با توجه به اینکه فرصت چندانی تا پایان امسال نمانده است از بانک‌های استان درخواست همکاری بیشتری داریم و امیدواریم به همه تعهدات خود درزمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد عمل نمایند.

امیدعلی سبزی ،فرماندار ایوان نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت‌های اشتغال زایی کمیته امداد شهرستان ایوان گفت: طرح‌های اجرا شده توسط کمیته امداد به لحاظ اینکه این طرح‌ها با ثبات بوده ومرتبا توسط کارشناسان رصد وپیگیری میشوند باعث درآمدزایی پایدار برای خانواده‌ها شده اند.

 سبزی افزود: از مزیت‌های دیگر این طرح‌ها این است که مجریان و مددجویان خودشان پای کار بوده و مهارت کافی در زمینه ایجاد کسب و کار را فرا گرفته اند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.