پور ذهبی گفت: فرهنگ مثبت گرایی مسئله بسیار مهمی است که باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در یکصد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: طی ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، کار‌های بسیار خوبی در کشور و در استان انجام شده است که باید با دید مثبت به این مسائل نگاه کرد.

پورذهبی با اشاره به اینکه استاندار، فرمانداران و ائمه جمعه در استان دلسوزانه فعالیت می‌کنند، افزود: اقدامات بسیاری در استان صورت گرفته است که نباید آن‌ها را کوچک بشماریم.

او با انتقاد از اینکه برخی‌ها فقط به دنبال نقاط ضعف هستند، ادامه داد: برخی نسبت به مسایل نگاه مثبتی نداشته و مسئولان و کار‌های صورت گرفته را مورد کم لطفی و بی مهری قرار می‌دهند که این رویه درستی نیست.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه داشتن نگاه مثبت نسبت به مسائل باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، اضافه کرد: زندگی همه ما فراز و نشیب‌های بسیاری دارد، اما داشتن دیدگاه مثبت نسبت به مسایل یک اصل مهم است که نباید فراموش شود.

 پورذهبی در ادامه چند پیشنهاد خطاب به اعضای شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان‌ها ارائه داد که ضرورت منظم تشکیل شدن جلسات شورای فرهنگی عمومی در شهرستان‌ها و توجه به محتوا و رسیدگی به موضوعات و اولویت‌های هر شهرستان از جمله آن بود.

او یادآور شد: فرمانداران و ائمه جمعه نسبت به مسایل شهرستان خود باید بیشتر حساس باشند و مشکلات اولویت دار را شناسایی کرده و در عمل کار انجام دهند.

یکصد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان امروز با حضور استاندار، فرمانداران، ائمه جمعه و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها برگزار شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.