نماینده مردم ملایر در مجلس به بیان توضیحاتی درباره گرانی های موجود در بازار پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس در نشست علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۸ آبان ماه) در تذکری به رئیس جمهور با انتقاد از اینکه وضعیت بازار به هیچ وجه مطلوب نیست، گفت: گرانی‌های افسارگسیخته مردم را به ستوه آورده و دولت باید تلاش بیشتری برای کنترل بازار داشته باشد.

وی در تذکر دیگری به دولت در مورد سفر‌های استانی افزود: این اقدام بسیار مبارک و موثر است و هر چند برخی به این سفر‌ها انتقاد دارند، اما دولتمردان از نزدیک می‌توانند با مشکلات و درد‌های مردم آشنا شوند و نیاز است به قول‌های وعده داده شده عمل شود و به گونه‌ای اقدام نشود که نتیجه عکس داشته باشد و در نتیجه بی توجهی به مصوبات مردم گلایه‌مند شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی افزود: طرح سالانه یک میلیون مسکن طرح بسیار خوبی است، اما متاسفانه با بهانه‌های واهی اسم برخی شهرستان‌ها در سامانه وجود ندارد و می‌طلبد تمامی مردم امکان ثبت نام داشته باشند تا شاهد حل مشکل مسکن باشیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
دیگه تمومش کنید،یا تموم بشید آخه این چه زندگی ایه که برای ما درست کردید ماداریم تاوان چی رو پس میدیم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
انقلابی نه انغلابی وتا ملتی داریم که به اینها رای بدهد ورئیسی 5کلاس سواد را رئیس جمهور کنند اوضاع مشورهمین هست وجکومت هم همین باید تغییر ایجاد کرد باید الک کرد باید اصلاحات بوجود اورد باید انقلاب کرد
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۷:۴۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
سلام مردم را به ستوه آورده با مدیران نظام که کاری ندارد . عده ای از آنها حتی خوراک خود را در مهمانسرا ها و رستوران های وزارت و سازمان می خورند و راننده آنها نیز سهم خانواده را می برد چه می دانند گرانی یعنی چه ؟نه سیر از گرسنه خبر دارد ، نه سوار از پیاده . کدام مدیر برای سیر کردن زن و فرزند خود حتی یک وعده در ماه استخوان بار میگذارد تا بفهمد آنهایی که با آب استخوان نان را از گلو پایین می فرستند چه می کشند . مهندس گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
مردم برای سیر کردن شکمشان تا کمر در سطل زباله فرو می روند.آیا این عدالت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
تکرار مکررات و بیان آنچه که ننه قمبر هم می داند چه دردی را دوا می کند؟ شما مثلا قانون گذار برای قوه اجرایی کشور هستید یا نمک پاش زخم مردم ؟ به عمل کار براید به سخن رانی نیست ، دوصد گفته چو نیم کردار نیست.
آخرین اخبار