امانی گفت: کارکنان شهرداری تهران از شرایط ناراضی بوده و علاوه بر دریافت حقوق، مساعدت هم دریافت می‌کردند که این مساعدت قطع شده است.

به  گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در بیست و دومین جلسه شورا در تذکری گفت: در کمیسیون تطبیق مصوبات فرمانداری تهران روز یکشنبه برگزار شد و سه مصوبات در شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.


وی ادامه داد: ۱. مصوبه الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد واحد ارائه خدمات مشاوره شهرسازی و معماری که در فرمانداری دو اشکال در آن مطرح شد ۱. داشتن بار مالی که در بودجه سال ۱۴۰۰ پیش بینی نشده است ۲. احتمال راهنمایی اشتباه، سو استفاده که توسط بنده پاسخ داده شد و به تصویب رسید.
همچنین مصوبه لایحه توقف اجرای مصوبات اساسنامه ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری تهران که به تصویب هیئت تطبیق رسید.


این عضو شورای شهر تهران در تذکری درباره ایستگاه آتش نشانی حوالی بازار گفت: طی بازدیدی که از سه ایستگاه آتش نشانی داشتم، گزارش مفصلی به شهردار تهران درباره مشکلات اساسی سازمان ارائه دادم.

به گفته امانی کارکنان شهرداری تهران از شرایط ناراضی هستند. طبق روالی که در نیروی پرسنل آتش نشانی وجود داشت، کارکنان علاوه بر دریافت حقوق مساعدت هم دریافت می‌کردند که این مساعدت قطع شده است.

در ادامه حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران بیان کرد جلسه گذشته در هنگام ارائه گزارش معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران، سوتفاهماتی پیش آمد که بالاخره باید همین جا تمام می‌شد زیرا اعضا و صحن شان دارند، اما متاسفانه کار کش پیدا کرد و به فضای مجازی کشیده شد.

وی تصریح کرد: در داخل جلسه شورا مباحثات پیش می‌آید و موضوع خاصی نیست، اما کش دادن آن باید کنترل شده باشد، وقت شریف مردم اهمیت دارد و نباید مجددا به آن پرداخته شود، آقای چمران لطفا این موضوع را با آقای زاکانی در میان بگذارید تا هرکس وظیفه خود را بداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار