صابری با اشاره به اینکه دیشب یک پژو ۴۰۵ در جاده هفت باغ، پس از واژگونی دچار حریق شد و با یک پژو پارس برخورد کرد، گفت: این حادثه ۵ مصدوم داشت.

سید محمد صابری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی  و مدیر حوادث وفوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: ساعت ۲۲ و ۳۴ دقیقه ۱۷ آبان ماه از واژگونی پژو ۴۰۵ و برخورد آن با پژو پارس در محور هفت باغ، تیر برق ۲۱۷ (ماهان به سمت کرمان) مطلع شدیم.

او افزود: بدون فوت وقت، ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه رانندگی اعزام شدند و ۵ مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل کردند.

صابری در شرح این حادثه با بیان اینکه  یک دستگاه پژو ۴۰۵ پس ازواژگونی، دچار حریق شده و با یک دستگاه پژو پارس برخورد می‌کند، بیان داشت: تعداد مصدومان پژو ۴۰۵، ۴ نفر، شامل:  یک آقای ۲۷ ساله که متاسفانه دچار آمپوتانسیون هر دو پا شده (قطع شدن هر دو پا)، یک کودک ۵ ساله و ۲ خانم ۲۵ تا ۲۷ ساله با وضعیت مناسب و حال خوب، بوده است.

او بیان اینکه مصدوم پژو پارس هم یک مرد ۳۵ ساله با وضعیت مناسب بود، تصریح کرد: پس از انجام اقدامات درمانی از سوی کارکنان اورژانس، مصدومان این حادثه رانندگی برای تکمیل مراحل درمان، تحویل بیمارستان شهید باهنر شدند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.