مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: کارآفرینی نه تنها به عنوان یک نیروی محرک و سازنده اقتصادی، بلکه در بعدی گسترده‌تر به عنوان یک عامل پویای اجتماعی مورد توجه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی اظهارداشت: امروز کلید واژه کارآفرینی در فرهنگ توسعه به عنوان راهکاری مهم در تحقق رشد اقتصادی مطرح است.

وی افزود: توسعه فرهنگ کارآفرینی با انجام حمایت‌های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزش‌های مورد نیاز به آنان و انجام تحقیقات و پژوهش‌های لازم در این زمینه می‌تواند کشور را به سمت توسعه و رونق اقتصادی رهنمون سازد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: جوانان کشور عزیزمان ایران به مدد بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌پردازی امروز یکی پس از دیگری موانع بالندگی کارآفرینی را طی می‌کنند و توانسته‌اند سرمنشا تحولات شگرفی باشند.
وی تصریح کرد: هفته جهانی کارآفرینی فرصت مغتنمی است برای نسل جوان تا به این حرکت شتابان متصل شده و به دلیل اهمیت مساله جهش و رونق تولید و اشتغال نسبت به عملیاتی‌سازی ایده‌های خلاقانه در این ۲ حوزه مهم اقدام کنند.

 هفته کارآفرینی با عناوین مختلفی از جمله روز دوشنبه ۱۷ آبان به عنوان «کارآفرینی، تولید و اشتغال پایدار»، سه شنبه ۱۸ آبان «کارآفرینی، مانع زدایی و مبارزه با فساد»، چهارشنبه ۱۹ آبان «کارآفرینی و فناوری‌های نوین»، پنجشنبه ۲۰ آبان «کارآفرینی و زنان»، جمعه ۲۱ آبان «کارآفرینی اجتماعی»، شنبه ۲۲ آبان «نهادها، بنیاد‌ها و شبکه سازی کارآفرینی» و یکشنبه ۲۳ آبان «کارآفرینی، آموزش و مشاوره» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار