جلالی به عنوان سرپرست جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،روابط عمومی شرکت چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد: با ستناد مصوبه هیئت مدیره شرکت طرح و توسعه آینده پویا و هیئت مدیره چوب و کاغذ مازندران، جلالی معاون امور مجامع و شرکت‌های طرح و توسعه آینده پویا بعنوان سرپرست موقت شرکت چوب و کاغذ مازندران معرفی شد.

در این جلسه ضمن تأکید بر افزایش تولید، حفظ اشتغال و ارتقا بهره وری و افزایش شفافیت و پاسخگویی و حل مشکلات موجود از خدمات آقای دکتر علی اکبر صفریان در مدت مسؤولیت مدیریت این کارخانه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان بزرگنرین تولید کننده انواع کاغذ در ایران تلاش می‌کند با حفظ و ارتقا سیستم مدیریت یکپارچه با هدف حفظ ثبات کیفی و افزایش کمی محصولات تولیدی در جهت افزایش بهره وری، توسعه پایدار و بهبود مستمر گام بردارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
صورتی خوبی ندارد، سالی یکبار مدیر عامل شرکت چوب وکاغذ را عوض کردن . تقریبا" 6 یا 7 سال است این اتفاق جریان دارد ، یعنی خودتان را زیر سوال بردن . این دفعه باستی مسئولین نظارتی استان ، نمایندگان استان ، فرماندار ، استاندار ، رئیس جمهور و حتی رهبر عزیر کشور مان را در جریان این امور قرار داده و انشاا.. در جریان کار می گذارند و خداوند هم یاری نماید تا مسئولین بی لیاقت عرض شوند
آقای رئیس جهمور و رهبر عزیر جانمان به فدایتان ، به چوب و کاغذ پی پناه کمک کنید یا علی مدد .