مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: تعداد فوتی‌های کرونا در این شهرستان با مرگ ۴ نفر دیگر در ۷۲ ساعت گذشته به ۳۹۷ نفر رسید.

 صادق مهدوی‌نیا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: بیماری کووید ۱۹ در ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان فسا، جان ۴ نفر دیگر از مبتلایان به این بیماری را گرفت و آمار متوفیان شهرستان فسا از ابتدای شیوع ویروس کرونا به ۳۹۷ نفر رسید.

او افزود: در این مدت تعداد ۱۶۲ بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا نیز در این شهرستان شناسایی شدند.

مهدوی نیا تعداد کل موارد مثبت تا به امروز را ۲۴ هزار و ۱۳۴ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین تعداد کل بیماران بهبود یافته ۲۲ هزار و ۷۲۴ نفر بوده است.

مهدوی نیا ادامه داد: تعداد مراجعان به درمانگاه ویژه کرونای شهرستان و همچنین تعداد بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان، رو به افزایش است.

او با اشاره به افزایش ذخیره و سهمیه دریافتی واکسن، از همشهریان بالای ۱۲ سال خواست تا قبل از شروع فصل سرما و شیوع موج‌های جدید بیماری و جهش‌های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون علیه کرونا واکسینه شوند.

به گفته مهدوی نیا، رنگ شهرستان فسا نارنجی و پرخطراست و بهتر شدن وضعیت به رعایت اصول بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسئولین، تزریق واکسن کرونا و افزایش نظارت‌ها و رعایت‌ها بستگی دارد.

مهدوی نیا از شهروندان درخواست کرد تا از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.

او بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، باز گذاشتن پنجره‌ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار