مدیر اداره برق شهرستان قصرقند گفت: پروژه جهادی برق رسانی به مناطق تازه احداث ۱۲ روستای شهرستان قصرقند با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی غیبی مدیر اداره برق شهرستان قصرقند در بازدید از روند اجرایی پروژه «توسعه برق روستایی» این منطقه در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پروژه جهادی برق رسانی به مناطق تازه احداث ۱۲ روستای شهرستان قصرقند با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال انجام است.

غیبی افزود: این پروژه توسط چهار تیم عملیاتی این اداره و به صورت روزانه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف طی این پروژه احداث خواهد شد افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه بیش از هفت میلیارد ریال است.

مدیر اداره برق شهرستان قصرقند با بیان اینکه ۱۹۰ خانوار در این ۱۲ روستا زندگی می‌کنند تصریح کرد: با توجه به سرعت پیشرفت این پروژه، پیش بینی می‌شود تا پایان آذر ماه سال جاری مجموع مناطق تازه تاسیس این تعداد روستا از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شوند.

 شهرستان قصرقند از شمال شرقی با شهرستان سرباز، از شمال غربی تا غرب با شهرستان نیکشهر، از جنوب غربی با شهرستان کنارک، از جنوب با شهرستان چابهار، از جنوب شرقی با شهرستان دشتیاری و از شرق با شهرستان راسک همسایه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار