شرکت سیگما لنز‌های سازگار Canon EOS R را در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند

شرکت سیگما می‌تواند با تولید لنز‌ های شخص ثالث از هزینه‌ های تجهیزات عکاسی بکاهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ubergizmo، شرکت‌هایی مانند سیگما به دلیل ایجاد لنز‌های شخص ثالث نسبتاً مقرون به صرفه برای مارک‌هایی مانند سونی، کانن، نیکون و ... شناخته شده هستند. این موضوع می‌تواند یک جایگزین عالی برای عکاسانی باشد که نمی‌توانند لنز‌های برند اول خیلی گران را تهیه کنند. با این حال، با توجه به اینکه این لنز‌ها شخص ثالث هستند، قابلیت سازگاری ممکن است یک مشکل باشد.

در مورد سری EOS R کانن، کاربران مجبور بودند به یک آداپتور ساخته شده توسط کانن اعتماد کنند. با این حال، گزارشی از Canon Rumors ادعا می‌کند که براساس آنچه که شنیده‌اند، ظاهراً شرکت سیگما ۲۰۲۲ لنز‌هایی را معرفی خواهد کرد که با پایه RF EOS R کار می‌کنند.

لنز شخص ثالث

این بدان معناست که کسانی که با دوربین‌های EOS R کانن عکاسی می‌کنند، دیگر نیازی به استفاده از آداپتور‌ها برای قرار دادن لنز‌های جدید روی دوربین نخواهند داشت و این امکان وجود دارد که لنز‌های سیگما نیز عملکرد مطلوب و کاملی داشته باشند. این اولین باری نیست که در مورد این موضوع می‌شنویم، زیرا در سال ۲۰۱۹ گزارشی از Canon Watch نشان داد که سیگما روی این لنز‌ها کار می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.