معرفی مشخصات دوربین DC-BS۱H فول فریم پاناسونیک

پاناسونیک BS۱H یک دوربین جعبه‌ای با سنسور فول فریم است که در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، در سال ۲۰۲۰، شرکت پاناسونیک اولین دوربین جعبه‌ای خود را معرفی کرد. این شرکت قطعات داخلی Micro Four Thirds GH۵S را خریداری کرد و آن‌ها را در بدنه‌ای مناسب‌تر قرار داد و تقریباً یک سال بعد، پاناسونیک DC-BS۱H را معرفی کرد. این نسخه جدید همانند نسخه قبلی خود، از دوربین S۱H فول فریم پاناسونیک استفاده می‌کند و آن را در بدنه جدیدی قرار می‌دهد.

در قلب BS۱H یک سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی CMOS وجود دارد که می‌تواند تصاویر را با وضوح ۶K ثبت کند. به طور خاص، این دوربین قادر به ضبط فیلم ۶K با حداکثر ۲۴ فریم در ثانیه، ۵.۴K با ۳۰ فریم در ثانیه با برش ۳: ۲ و ۵.۹K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با در حالت ۱۶: ۹ است. پاناسونیک ادعا می‌کند که سنسور BS۱H دارای بیش از ۱۴ توقف دامنه دینامیکی است و گنجاندن دو فیلتر نوری در آن به کاهش نویز دیجیتال کمک می‌کند.

دوربین DC-BS۱H فول فریم پاناسونیک

در قسمت جلو، BS۱H بسیار ساده است. شایان ذکر است که شامل اتصال USB ۳.۱ Type-C، پورت HDMI Type-A و رابط دیجیتال سریال ۳G است. علاوه بر این، مجموعه معمول اتصالات میکروفون ۳.۵ میلی متری و XLR را در بالای درگاه LAN خواهید یافت.

پاناسونیک در ماه نوامبر دوربین DC-BS۱H را با قیمت ۳۵۰۰ دلار به فروش خواهد رساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار