سلفی مرگبار زن جوان در بالای لبه صخره

زنی که قصد گرفتن سلفی در ارتفاع ۱۰۰ پایی در بالای یک صخره را داشت دچار حادثه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن جوان بلژیکی بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد. «زوئی اسنوکس» ۳۳ ساله قصد گرفتن سلفی در لبه صخره در ارتفاع ۱۰۰ فوتی (۳۰ متری) را داشت که ناگهان به پایین پرتاب شد. این حادثه  در نزدیکی روستای نادرین واقع در استان لوکزامبورگ بلژیک رخ داد.

قربانی به همراه همسرش که در دانشگاه با یکدیگر آشنا شده و در سال ۲۰۱۲ ازدواج کرده بودند، در شهر لیمبوررگ بلژیک زندگی می‌کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی بلژیک این زن جوان زمانی از ارتفاع ۳۰ متری به پایین سقوط کرد که همسرش برای چک کردن سگ‌ها به خودرو مراجعه کرده بود. بنا به گزارش‌ها این زن جوان پس از سقوط مرگبار در داخل رودخانه اَرته فرود آمد.


بیشتر بخوانید


پس از وقوع این حادثه پلیس، آتشنشانان، تیم اورژانس هوایی و یک تیم نجات ویژه به همراه تیم غواصان به محل حادثه اعزام شدند. «یوری یانسن»، همسر قربانی گفت که آنها روز یکشنبه با ون کاروان خود به این منطقه سفر کرده بودند و قرار بود روزی که زوئی دچار حادثه شد به لیمبورگ بازگردند. او گفت: "از زمان همه گیری کرونا، این اولین سفر ما بود که به اروپا آمدیم."

سلفی مرگبار

این زوج همیشه سگ‌های خود به همراه یک پهپاد را برای تهیه عکس‌های هوایی از سفر به همراه داشتند. بنا به گفته آقای یانسن همسرش در حالی که مشغول گرفتن عکس در لبه صخره بود به او گفته بود که به سگ‌ها سر بزند. او گفت پس از سر زدن به سگ و بازگشت همسرش را روی لبه صخره پیدا نکرد. او ناپدید شده بود. او گفت که هیچ صدای جیغ یا فریادی را نشنید و بار‌ها نامش را حین جستجو صدا کرد، اما اثری از همسرش نبود.

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا مقامات محلی تحقیقات در مورد یافتن علت مرگ این زن را ادامه می‌دهند یا خیر.

سقوط مرگبار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار