اقدام انسانی راننده پیک در نجات سگی که در میان درب آسانسور گرفتار شده بود تحسین کاربران را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک راننده پیک باهوش با واکنش به موقع خود جان سگی را که در داخل آسانسور گرفتار شده بود نجات داد. در حالی که این سگ به دلیل گیر کردن قلاده اش از آسانسور آویزان شده بود این راننده با عکس العمل سریع خود توانست جان این حیوان را نجات دهد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه و نجات سگ را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که این سگ از درب آسانسور آویزان شده این راننده با خارج کردن قلاده از گردن این حیوان موفق به نجات آن می‌شود. این ویدئو ۱.۲۸ دقیقه‌ای نشان می‌دهد این مرد پیش از بسته شدن و حرکت آسانسور موفق می‌شود سگ را از داخل کابین خارج کند.


بیشتر بخوانید


این راننده پس از نجات این سگ جستجوی خود را برای یافتن صاحب آن آغاز کرد. پس از آنکه این ویدئو در توئیتر و یوتیوب منتشر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. اقدام انسانی این راننده با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری عمل انسانانی وی را مورد تمجید قرار دادند. یک کاربر در کامنتی نوشت: «می‌توانست به اتفاقی وحشتناک ختم شود. خدا رو شکر که در آن لحظات این راننده در آنجا بود و توانست جان این حیوان را نجات دهد. ممنون از این راننده خوش قلب.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار