مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: شرکت پروتئین عرضه‌کننده خارج از شبکه توزیع مرغ در اردبیل به پرداخت ۴۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی‌آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل امروز افزود: بر اساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر وقوع تخلف در عرضه خارج از شبکه توزیع مرغ به مقدار ۹۶ تن و ۴۹۷ کیلو گرم توسط یک شرکت پروتئینی پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

او اظهار کرد: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به محتویات پرونده، اتهام انتسابی متهم را محرز تشخیص و شرکت متخلف را علاوه بر الزام به توزیع در شبکه به پرداخت مبلغ ۴۲ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

رحیمی آذر بیان‌ کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او گفت: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

او اظهار کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.