مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال هفت هزار و ۵۱۱ فقره پرونده تخلفات صنفی در استان اردبیل تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این آمار پارسال در مدت مشابه کمتر از چهار هزار و ۸۹۰ فقره بوده که نشان می‌دهد امسال با یک رشد ۵۴ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در سطح استان روبه‌رو هستیم.

او تصریح کرد: بخش عظیمی از این پرونده‌ها مربوط به تخلفات صنفی نانوایان و شکایات مردمی از وضعیت پخت نان بوده که سعی شده به تخلفات در این حوزه با دقت و سرعت رسیدگی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: یک‌هزار و ۳۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه نانوایی‌ها تشکیل شده که عمده آنها منجر به صدور حکم و اعمال جریمه برای متخلفان شده است.

رحیمی آذر با بیان اینکه در کنار افزایش ورودی پرونده‌ها ما با افزایش گشت‌های مشترک و تعزیراتی نیز روبه‌رو بودیم، گفت: در ۶ ماهه اول امسال سه هزار و ۴۷۵ مورد گشت و کنترل به صورت مشترک و با همکاری تعزیرات حکومتی استان انجام شده که این میزان گشت انجام شده در مقایسه با پارسال افزایش ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد.

او افزود: در نیمه اول پارسال ۲ هزار و ۳۶۰ مورد گشت مشترک و تعزیراتی انجام شده بود تا با متخلفان واحدهای صنفی در حوزه‌های مختلف برخورد شود.

رحیمی آذر در ادامه تصریح کرد: در مجموع در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی ۵۴ درصد و گشت‌های نظارتی و کنترلی ۴۵ درصد افزایش فعالیت را در اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل شاهد هستیم.

او افزود: همچنان به رغم تشدید نظارت و کنترل بر نانوایی‌ها، ما با بروز تخلفات در حوزه نانوایی‌ها روبه‌رو هستیم به طوری که گله‌مندی مردم در تولید و عرضه نان نشان از نقص کار در این حوزه است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: با تاکید رئیس سازمان قرار است همچنان نظارت‌ها بر بازار و واحدهای تولید کالا و خدمات تشدید شده و در تأمین کالاهای اساسی مردم جلوی تخلفات گرفته شود.

او از همشهریان خواست تا در قالب سامانه ۱۳۵ گزارش خود را به تعزیرات حکومتی ارائه کنند تا به سرعت به تخلفات و گزارش‌های ارسالی رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.