رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: با حل مشکلات دو واحد تولیدی در جیرفت و سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد ریال برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسلم مروجی فرد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، در جلسه رفع موانع تولید گفت: با تشکیل چهارمین جلسه رفع موانع تولید در حوزه قضایی طی امسال، مشکل ۲ کارخانه تولیدی شهرستان جیرفت حل شد.

او افزود: اولین کارخانه کود شیمیایی جنوب کرمان که با مشکل محیط زیستی روبرو شده بود، در این جلسه مطرح شد.

مروجی فرد تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم منطقه به کود شیمیایی به عنوان مواد اولیه مورد نیاز کشاورزان و با بررسی‌های صورت گرفته در جلسه، مشکل این کارخانه حل شد.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: دومین مشکل مطرح شده در این جلسه مربوط به کارخانه تولید روغن زیتون بود که متاسفانه این کارخانه از ۲ سال قبل به دلیل مشکلات مالی و بدهی‌های بانکی تعطیل بوده و امید است با مصوبات حاصل از این جلسه و همت سرمایه گذار، مشکلات آن حل و شاهد فعالیت مجدد این واحد تولیدی در جیرفت باشیم.

مروجی فرد ضمن تشکر از حوزه قضایی و دستگاه‌های اجرایی استان برای کمک و حمایت از سرمایه گذاری در جنوب کرمان، تصریح کرد: با حل مشکلات این دو واحد تولیدی، ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در جنوب کرمان فعال و برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.