عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص تبلیغات محیطی در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص تبلیغاتی محیطی در لیگ برتر گفت: جلسه خوبی در این خصوص برگزار شد. تبلیغات محیطی بحث بسیار مهم و با ارزشی برای لیگ فوتبالمان است. ما حق بخش تلویزیونی را نداریم و مجبور هستیم برای درآمد زایی، دست به تبلیغات محیطی بزنیم. آجورلو در بسیاری از مدیران فوتبالی، می‌خواستند که تبلیغات محیطی در اختیار سازمان لیگ نباشد. باشگاه‌ها موافق بودند که سازمان لیگ اینکار را صورت دهد. برای سازمان لیگ بهتر است تبلیغات محیطی را واگذار کند. موضوع اصلی در این خصوص، بحث زیر ساخت‌ها است که مهمترین آن، به ضمانت مربوط است. اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم، هم سازمان لیگ و هم باشگاه ها، ضرر خواهند کرد. قرار شد گروه‌های مختلفی را ترتیب دهیم تا نمایند‌های باشگاه ها، این کار را تشکیل دهند.

او ادامه داد: قبل از واگذاری، باید ضمانت این کار صورت بگیرد. باید قوانین فدراسیون فوتبال را اجرا کنیم. یک کار گروه به زودی، در این خصوص با فدراسیون فوتبال مبادله می‌کند.

ماجدی در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا و نگرفتن مجوز حرفه‌ای برای این ۲ باشگاه اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا اختیار صدور مجوز حرفه‌ای را به فدراسیون فوتبال واگذار کرده است. مسئول مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها به عهده عباسی و مصطفوی است. امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود تا دیگر مشکلی برای این ۲ باشگاه بزرگ پیش نیاید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار