مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۴۰ درصد اعتبارات اشتغال در نظر گرفته‌شده برای مددجویان به بانک ملی خراسان شمالی اختصاص‌یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه میزان اعتبارات ابلاغ‌شده، ۲۲۵ میلیارد تومان است ،گفت: ۴۰ درصد این اعتبارات به بانک ملی استان اختصاص‌یافته است.

الهی راد رقم اختصاص داده‌شده به بانک ملی استان در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال را ۹۸ میلیارد تومان برشمرد و افزود: تاکنون ۲۰ درصد این اعتبار به بانک ملی ابلاغ‌شده است و امیدواریم با ابلاغ تمامی سهمیه شاهد تسریع در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال باشیم.


بیشتر بخوانید


او گفت: تاکنون حدود ۶۰ مددجوی متقاضی تسهیلات اشتغال‌زایی از این بانک وام قرض‌الحسنه به ارزش حدود ۴میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: اکنون ۳۲۵ پرونده به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بانک ملی آماده دریافت تسهیلات اشتغال هستند.

او در ادامه به مشارکت کمیته امداد و بانک ملی استان در جهت توسعه طرح پنل‌های خورشیدی اشاره کرد و گفت: امسال در نظر داریم با ایجاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه شاهد اجرای ۲۰۰ طرح پنل خورشیدی ویژه منازل مددجویان باشیم.

الهی راد قیمت پیش‌بینی‌شده برای اجرای طرح نیروگاه خورشیدی خانگی برای هر خانوار را حدود ۱۰۰ میلیون تومان به‌طور میانگین عنوان کرد و افزود: اکنون یک هزار منزل مسکونی با سازه‌های مناسب برای احداث طرح نیروگاه خورشیدی در استان پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.