امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در خصوص بارش رحمت الهی طی امروز و روز گذشته اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این اطلاعیه آمده است ؛ پیرو فعالیت سامانه بارشی در شهر و استان کرمان، و آبگرفتگی معابر، از کلیه همشهریان می‌خواهیم جهت حفظ سلامتی خود و خانواده، موارد ایمنی ذیل را حتما رعایت کنند.

برای حفظ سلامتی خود و خانواده و کاهش بار ترافیکی معابر از سفر‌های غیرضروری و تردد‌های خیابانی شدیدا خودداری شود به ویژه در صورت امکان کار‌های غیرضروری در ساعات بارش را به تاخیر انداخته تا همکاران ما در سطح شهر کرمان با سرعت عمل مناسب‌تر در حوادث امدادرسانی کنند.

افرادی که پارکینگ ساختمان آن‌ها زیرزمینی است، تمهیدات لازم را در خصوص پارک خودرو در محل مناسب به کار گیرند.

 ️از پارک خودرو‌ها در کنار گذرگاه‌های آبرو جدا خودداری شود.

منازلی که در مناطق آبگیر و پایین‌تر از سطح خیابان هستند نسبت به ایمن سازی ورودی منزل خود با کیسه‌های شن یا عایق مناسب اقدام کنند.

 از تردد و توقف در مجاورت منابع آبی و مناطق با احتمال وقوع حوادث احتمالی مانند سقوط اجسام و درختان نیز خودداری شود.

ناودان‌های پشت بام و ورودی فاضلاب‌های تراس و حیاط اماکن حتما چک و پاکسازی شود.

در این اطلاعیه آمده است: کلیه بخش‌های خدماتی شهرداری کرمان با هدف مدیریت روز‌های بارانی و خدمت رسانی به شهروندان در حالت آماده باش قرار دارند، شهروندان در صورت اعلام گزارش آبگرفتگی از مشغول کردن شماره ١٢۵ خودداری کرده و با سامانه ١٣٧ شهرداری جهت گزارش موارد آب گرفتگی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بارش ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار