معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: سامانه بارشی همچنان تا اواخر امشب در جنوب کرمان فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی رئیسی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به ادامه ناپایداری‌ها در مجموعه جنوب کرمان، این ناپایداری‌ها به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بیشتر است.

او افزود: در حال حاظر ۳ اکیپ راهداری با ۲۰ دستگاه راهداری سبک و سنگین و ۳۰ نفر نیروی راهداری در راهداراخانه‌های جبالبارز و ساردوئیه فعال هستند تا در صورت نیاز عملیات راهداری در محور‌ها را انجام دهند.

رئیسی تصریح کرد: شب گذشته با بارش برف ۴۳ کیلومتر از محور‌های برفگیر اصلی در ساردوئیه توسط عوامل راهداری و دستگاه‌های سنگین تیغ زنی و برف روبی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از رانندگان و مردم خواست به دلیل نوع عملکرد سامانه‌های بارشی در این فصل به ویژه در حوزه راه‌ها در صورت تردد شرایط تجهیزات زمستانی را از همین حالا در نظر بگیرند تا در تردد دچار مشکل نشوند.

رئیسی از آماده باش بودن شبانه روزی مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جنوب کرمان خبر داد و گفت: رانندگان و مردم می‌توانند برای مدیریت مسیر تردد و اطلاعات جوی راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار