مربی تیم فوتبال گل گهر درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: از لحاظ فیزیکی و فنی، بازی جانداری دیدیم و مباحث فنی زیادی در این بازی دخیل بود. سعی کردیم به تیم پرسپولیس موقعیت ندهیم تا در زمان مناسب ایجاد خطر کردیم و موقعیت هم داشتیم. با این حال نتیجه مساوی عادلانه بود.

او افزود: از بچه‌های خودمان که تلاش مضاعفی کردند، تشکر می‌کنم. ما شرایط خوبی را در این بازی داشتیم و می‌توانستیم نتیجه را هم عوض کنیم، اما این دیدار مساوی شد. با این حال به بازیکنان گل‌گهر خسته نباشید می‌گویم.

سرآسیایی درباره مسائل داوری، گفت: یکی، ۲ صحنه در ۱۸ قدم پرسپولیس وجود داشت که روی یکی از آن‌ها نزدیک به قطعیت اعتقاد به پنالتی داریم. هرچند کارشناسان باید نظر بدهند و فکر می‌کنم از پنالتی ما گذشتند، اما داور حاکم بر بازی بود. داور مدیریت خوبی داشت، اما می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد.

مربی گل گهر درباره بازی دفاعی این تیم در نیمه دوم اعتقاد داشت: ما نیمه اول از بالا پرس کردیم، اما در نیمه دوم شرایط بازی را تغییر دادیم. روی یک اتفاق گل خوردیم و پس از آن صحنه که اعتقاد به پنالتی داشتیم، توپ وارد دروازه ما شد. عقب نشستن ما در نیمه دوم تاکتیکی بود، ضمن اینکه فشار پرسپولیس هم بیشتر شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار