سرمربی پرسپولیس تهران در خصوص دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: هر بازی که ما داریم، شبیه یک فینال است و با توجه به بازی قبلی که نتیجه خوبی نگرفتیم، انگیزه بیشتری داریم که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. مقابل تیمی بازی داریم که می‌تواند یکی از مدعی‌های قهرمانی باشد و شرایط خیلی خوبی از لحاظ بازیکن و امکانات و مربی دارد.

گل محمدی افزود: بعد از بازی و با توجه به فشردگی مسابقات، فرصت آنچنانی برای انجام تمرین وجود ندارد و بیشتر بحث ریکاوری و کار‌های تاکتیکی است. باید سعی کنیم که خودمان را پیدا کنیم و شرایط بهتر و تمرکز بیشتری داشته باشیم و بتوانیم هم بازی بهتری را انجام بدهیم و هم نتیجه خوبی بگیریم. گرفتن سه امتیاز با توجه حساسیت مسابقه خیلی برای ما مهم است و باید تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره شکست بازی گذشته تیم خود گفت: اگر بتوانیم از شکست درس بگیریم و نقاط ضعفمان را پیدا کنیم می‌تواند به ما کمک کند. ما سال گذشته هم مقابل همین تیم شکست خوردیم، ولی بعد از آن توانستیم یک واکنش خیلی خوبی نسبت به آن داشته باشیم. می‌توانیم الان هم این شرایط را داشته باشیم به شرط اینکه انرژی بیشتری بگذاریم و تمرکز بیشتری داشته باشیم و نقاط ضعفمان را زودتر برطرف کنیم. بستگی به خودمان دارد.

گل محمدی درباره برنامه پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی عنوان کرد: فعلا پنجره بسته است تا شنبه یا یکشنبه پنجره نقل و انتقالاتی باز بشود و بدهی کالدرون پرداخت شود. تاریخ نقل و انتقالات فردا برای ما به پایان می‌رسد و فرصتی نیست که بخواهیم بازیکنی که در شرایط بازی باشد و بازیکن خوبی باشد بگیریم، ولی باید تلاشمان را بکنیم و اگر نقطه ضعفی داریم برطرف کنیم و اگر بتوانیم بازیکن خارجی هم بگیریم به شرط اینکه کیفیت داشته باشد و بتواند کمک کند.

گل محمدی

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط تیم خود گفت: بالاخره یک جایی باید تاوان این ناهماهنگی هم داده شود کاری که باید انجام بدهیم این است که باید اعتماد بیشتری به بازیکنان داشته باشیم و تمرینات و تمرکز بیشتری داشته باشیم. این‌ها می‌تواند به ما کمک کند و باید از بازیکنان و همه کسانی که برای تیم تلاش می‌کنند حمایت شود و مشکلات باشگاه هم باید برطرف بشود برای اینکه از لحاظ روحی و روانی هم بازیکنان نباید مشکلی داشته باشند. همه این اتفاقات باید بیفتد تا بتوانیم به یک ثبات فنی خوب برسیم. امیدوارم این اتفاقات رخ بدهد، ولی امسال کارمان واقعا سخت است، اما با کار و تلاش و تمرکز بیشتر می‌توانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

او درباره باز شدن دروازه پرسپولیس در بازی‌های گذشته گفت: ثبات در یک تیم بستگی به خیلی مسائل دارد؛ یکی فنی و یکی بحث‌های روحی و روانی و تمرکز و داشتن امکانات تمرینی است. من فکر می‌کنم خود من باید تلاش بیشتری داشته باشم و بازیکنان را هماهنگ‌تر بکنم. با توجه به این فشردگی این کار سخت است، ولی باید از همه روز‌هایی که داریم استفاده کنیم و بتوانیم هماهنگی بیشتری ایجاد کنیم. اینکه یک تیم گل می‌خورد، قطعا همه تیم مقصر هستند و همه ما مقصر هستیم و باید زیر باز مسئولیتمان برویم و تلاش کنیم این ضعف‌ها را هر چه زودتر برطرف کنیم.

گل محمدی درباره وضعیت مصدومیت سیامک نعمتی و امید عالیشاه توضیح داد: فعلا هر ۲ مصدوم هستند تا بعد از تعطیلات ببینیم وضعیتشان چطور است، ولی باید سریع‌تر مصدومیتشان برطرف بشود و وقت بیشتری بگذارند. هر ۲ مهره مهمی برای ما هستند و در بازی فردا متاسفانه آن‌ها را نداریم و باید صبر کنیم تا این تعطیلات به پایان برسد و بعد از تعطیلات به تیم برسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۱۷:۴۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
بیخیال اقا یحیی , الکی جو نده و بهانه نگیر ,
امسال تیم پرسپولیس نه دونده هستش نه سختکوش , بدنسازی بچه ها هم افتضاحه .
ترابی , نعمتی , اسدی و سرلک توپ که لو میدن انگار نه انگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
ببخواد با تعویضاش و چیدمان بد این چند بازی بره داخل داخل زمین کم کم باید اماده رفتن باشه چون پرسپولیس جای ازمون و خطا نیست.
آخرین اخبار