شهردار شهرکرد گفت: با توجه به شروع بارش‌های پاییزی در شهرکرد تمام نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری به‌حالت آماده‌باش کامل هستند و آبگرفتگی‌های احتمالی در کمترین زمان ممکن رفع می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد در جلسه پدافندغیرعامل و مدیریت بحران شهرداری ضمن تاکید بر آمادگی همه نیرو‌های خدمات‌رسان این شهرداری در زمان بارش‌ها اظهارداشت: با توجه به اینکه استان و شهر شهرکرد جزو استان‌های سردسیر هستند و امکان بارش باران و برف سنگین وجود دارد بنابراین نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری باید در حالت آماده‌باش کامل باشند تا در صورت ضرورت خدمات‌رسانی به شهروندان را به درستی و در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

او با بیان اینکه جاری‌شدن سیلاب در معابر عمومی یکی از مشکلات شهری می‌باشد، افزود: طی چند روز اخیر تلاش شد تا تمامی مسیل‌های سطح شهر لایروبی و بازگشایی شوند تا در زمان بارش‌ها شاهد گرفتگی مسیل‌ها و جوی‌ها نباشیم.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد ضمن اشاره به اقدامات پیشگیرانه نیرو‌های خدماتی در زمان بارش‌های پیش‌رو بیان کرد: این اقدامات در طول سال به‌صورت مستمر انجام می‌شود، اما با توجه به هشدار هواشناسی نسبت به شروع بارش‌ها، تمامی عوامل و نیرو‌های خدمات شهری از آمادگی کامل برخوردار هستند.

در پایان این جلسه معاونین و مدیران نقطه پیشنهادات و نظرات تخصصی خود در راستای ارائه خدمات بهتر در زمان بارش‌ها را ارائه کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.