شهردار شهرکرد اظهار داشت: سیاست شهرداری حذف سرعت‌گیر و افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد با اشاره به نحوه کارکرد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر گفت: در راستای ساماندهی عبور و مرور خودرو‌ها و به‌منظور ایمن‌سازی مسیر‌ها و جلوگیری از بروز حوادث با همکاری پلیس راهور، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در شب‌ها و روز‌های تعطیل به صورت چشمک‌زن تنظیم شدند.

او با اشاره به اینکه نصب سرعت‌گیر در شهر دغدغه شهرداری نیست، افزود: با توجه به اینکه برخی از رانندگان با سرعت غیرمجاز در معابر شهری رانندگی می‌کنند و جان سایر شهروندان به ویژه عابران پیاده را به‌خطر می‌اندازند، ناچار به احداث سرعتکاه و نصب سرعت‌گیر پلاستیکی در برخی از معابر شده‌ایم.


بیشتر بخوانید


جاپلقی اضافه کرد: سیاست و نگاه جدید حاکم در شهرداری شهرکرد حذف سرعت‌گیر‌ها در سطح شهر برای ارتقای زیبایی و افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان است که این امر نیازمند کمک و توجه شهروندان به قوانین راهنمایی و رانندگی است.

او با بیان اینکه حذف سرعت‌گیر‌ها می‌تواند باعث کاهش مشکلات شهروندان در عبور و مرور شود، ادامه داد: مردم از حذف سرعت‌گیر‌های غیراصولی و نامناسب راضی هستند و این مهم زمانی محقق می‌شود که حقوق و فرهنگ شهروندی در شهرمان حاکم شود، که بی‌شک همراهی و همکاری شهروندان عزیز در این امر نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۷:۴۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اقای شهردار رانندگان با وجود سرعت گیرهامردم زیرمی کنند حالا ازسرعت گیرها حذف شوند چه اتفاقی می افتد فکر چاره کنید وفرهنگ مردم را یک شبه ویایک ساله ویا جریمه نمی توان تغییر داد
آخرین اخبار