اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نحوه اجرای سیزدهمین جشنواره فراگیر نخستین واژه آب از طریق ویدئوکنفرانس در آبفا خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید روزی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در حاشیه اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نحوه اجرای سیزدهمین جشنواره فراگیر نخستین واژه آب گفت: عبور موفقیت آمیز آبفا استان از نیمه نخست امسال به‌ویژه پیک مصرف آب تابستان نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران ستاد، شرکت‌های تبصره دو و امور‌های تابعه است و کسب رتبه برتر این شرکت در جشنواره استانی شهید رجایی را تبریک می‌گویم.

او در این نشست که با حضور کارشناسان و مسئولان روابط عمومی امور‌های قوچان، درگز، طرقبه شاندیز، کلات، گلبهارو چناران برگزار شد، با اشاره به فرهنگ سازی و ترویج مصرف درست آب در بین اقشار مردم، افزود: رویکرد اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بایستی منجر به ایجاد تحول در مخاطبان شود.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه ما نیز به عنوان بخشی از بدنه وزارت نیرو لازم است خود را باسیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی هماهنگ کنیم، ادامه داد: با توجه به حرکت جامعه به سمت عادی سازی در حوزه مقابله با کرونا ویروس، برنامه ریزی روابط عمومی‌ها باید مطابق با شرایط حاکم بر جامعه باشد و  از روابط عمومی‌ها خواست برنامه‌های سیزدهمین جشنواره نخستین واژه آب را با هدف تقسیم بندی‌های منطقه‌ای آموزش و پرورش اجرا کنند.

در ادامه احمدرضا شجاعی رئیس گروه آموزش و همگانی آبفا خراسان رضوی به تشریح دستورالعمل نحوه برگزاری جشنواره نخستین واژه آب پرداخت و گفت: کیفیت جشنواره امسال که از ۱۵ آبان ماه تا اواسط اسفندماه ۱۴۰۰ برگزارمی شود در ارزیابی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور لحاظ خواهد شد.

پروانه عابدین رئیس گروه ارتباط با رسانه آبفا استان نیز با اشاره به  نحوه ارسال اخبار و راه‌های تقویت محتوای خبر گفت: از روابط عمومی‌ها می‌خواهم ار تباط خود را با ادمین کانال‌های بومی و منطقه‌ای تقویت کنند.


انتهای پیام//د. ص

برچسب ها: آبفا ، فرهنگ سازی ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.