با آغاز فعالیت مدارس متوسطه دوم استان مرکزی دانش آموزان سرکلاس درس حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با آغاز فعالیت مدارس دوره دوم متوسطه سراسر کشور از امروز پانزدهم آبان ماه دانش آموزان متوسطه دوم استان مرکزی هم بر سر کلاس درس حاضر شدند.

حسینی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش، مدارس متوسطه دوم استان مرکزی بازگشایی و فعالیت آموزشی آن‌ها از سرگرفته شد.

حسینی افزود: در استان مرکزی ۴۶ هزار دانش آموز متوسطه در ۴۰۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند که ۴۲ درصد این دانش آموزان در هنرستان‌ها به تحصیل اشتغال داشته و دروس عملی این افراد از ابتدای مهرماه به صورت حضوری برگزار شده است.

او اضافه کرد: دانش‌آموزان متوسطه دوم مناطق شهری استان مرکزی بر اساس برنامه‌ریزی مدارس، مصوبات ستاد ملی کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت یک چهارم در محیط‌های آموزشی حضور می‌یابند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: دانش‌آموزان متوسطه دوم برای حضور در مدارس به ۲ دسته تقسیم شده و دسته نخست از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح تا ۱۰ و ۵ دقیقه و دسته دوم از سال ۱۰ و ۱۵ دقیقه تا ۱۳ و ۵ دقیقه در کلاس درس حاضر می‌شوند.

او ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا دانش‌آموزان متوسطه اول هم از ابتدای آذرماه در کلاس درس حاضر خواهند شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.