حجت الاسلام سبزی گفت: سالانه ۱۰۰۰ دانش آموز به جمعیت دانش آموزی ساوه افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی دو واحد آموزشی در ساوه گفت: سالانه ۱۰۰۰ دانش آموز به جمعیت دانش آموزی ساوه افزوده می‌شود.

حجت الاسلام محمد سبزی افزود: با این میزان افزایش جمعیت دانش آموزی، ساخت ۴ مدرسه در سال ضرورت دوچندان دارد که امیدواریم با واگذاری زمین مورد نیاز با کاربری آموزشی بتوان سرانه فضای آموزشی را ارتقاء داد.

او اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۷۰ مدرسه در ساوه کمبود داریم که احداث ۱۰ مدرسه ضروری است و هم اکنون برخی از مدارس به صورت دو شیفته فعالیت دارند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشارکت در امور خیرخواهانه از نشانه‌های صالحان و افراد با ایمان است، بیان کرد: در شهرستان ساوه بسیاری از مدارس خیرساز هستند و میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز این شهرستان در سطح استان و کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

مراسم کلنگ زنی دو واحد آموزشی خیر ساز با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه، مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی از مسئولان در منطقه امیرکبیر ساوه برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.