رئیس اورژانس و حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از واژگونی پژو ۴۰۵ در محور کرمان_جوپار که ۴ مصدوم برجای گذاشت خبر داد.

سید محمد صابری رئیس اورژانس و حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در ساعت۱۸ و ۳۶ دقیقه امروز ۱۴ آبان ماه، واژگونی خودرو ۴۰۵ در محور کرمان_ جوپار (بعد از بهشت زهرا) گزارش شد.

او افزود: متاسفانه این حادثه ۳ مصدوم با وضعیت بدحال برجای گذاشت که بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

صابری بیان داشت: با اقدامات نیروی‌های اورژانس دو مصدوم در حال انتقال به بیمارستان باهنر هستند و مصدوم دیگر با تلاش نیرو‌های هلال احمر در حال رها سازی است که پس از عملیات رها سازی به بیمارستان باهنر منتقل خواهد شد،رده سنی مصدومان ۳۲ تا ۴۰ سال بوده است.

برخورد ۴ دستگاه خودرو سواری در محور کرمان به سیرچ

همچنین دکتر صابری رئیس اورژانس و حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برخورد ۴ دستگاه خودرو سواری در محور کرمان به سیرچ خبر داد که ۸ مصدوم بر جای گذاشته است.

 صابری گفت: ساعت ۱۵:۱۲ امروز جمعه (۱۴ آبان ماه) به دنبال دریافت گزارش برخورد ۴ دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، پژو پارس و پراید در محور کرمان به سیرچ (بعد از تونل سیرچ) بلافاصله ۳ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

 مصدومان این حادثه بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

 این حادثه ۸ مصدوم بر جای گذاشت که شامل ۱ دختر بچه ۵ ساله و ۱ پسر بچه ۶ ماهه و ۳ زن و ۳ مَرد با رده سنی ۱۰ تا ۵۰ ساله می‌باشند.

 حال عمومی دو نفر از مصدومان این حادثه وخیم و بقیه مصدومان پایدار گزارش شده است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار