گفتمان‌سازی سبک زندگی اسلامی با محوریت تشکل‌های مردمی و شبکه نخبگانی در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی قم  گفت: عملیات گفتمان‌سازی و شبکه‌سازی سبک زندگی اسلامی با محوریت تشکل‌های مردمی و شبکه نخبگانی مرتبط با اداره‌کل تبلیغات اسلامی در قم آغاز به کار کرد.

او افزود: تحول در سبک زندگی، ارتقا و محوریت مجموعه‌های مردمی و حلقه‌های میانی برای حل مسائل مرتبط با موضوع سلامت و سبک زندگی اسلامی از اهداف این  گفتمان است.

شعبان زاده  سبک زندگی اسلامی را یکی از مهم‌ترین مسائل نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: در این عملیات گفتمانی از ظرفیت حلقه‌های میانی که در موضوع سلامت و سبک زندگی اسلامی فعال هستند، استفاده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم همچنین با تاکید بر لزوم مسئله‌سازی موضوع سلامت و سبک زندگی اسلامی برای جوانان مومن و معتقد که در میدان هستند بر توانمندسازی حلقه‌های میانی و اثربخش‌سازی حضور حلقه‌های میانی در میدان تاکید کرد و گفت: امسال گفتمان سازی سبک زندگی اسلامی در اولویت برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم قرار دارد.

شعبان‌زاده بیان کرد: هم افزایی و ایجاد جبهه مشترک بین نهاد‌های قائل به تحقق امر ولی، یکی از مهمترین الزام‌های این عملیات گفتمانی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار