مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با وجود جوانان خلاقی که در حوزه مجازی فعالیت دارند، آینده خوبی برای این استان قابل ترسیم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مسگرانی   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهارداشت: باید به برگزار کنندگان این رویداد دست مریزاد گفت اقدام خوبی بوده که از سوی سازمان فضای مجازی بسیج طی چند سال اخیر شروع شده است.

وی ادامه داد: تنوعی که در این رویداد وجود دارد و حضور شرکت‌کنندگان از همه نقاط استان از جمله شهرستان‌های مهرستان، نیمروز، زابل، کنارک و نقاطی که اتفاق فرهنگی خاصی در آن رخ نداده مایه افتخار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مهمترین مشکل در حوزه فضای مجازی تولید محتوای خوب و مناسب برای خانواده هاست خاطر نشان کرد: در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خیلی خوب روی موضوع کار می‌شود افراد با استعداد و خلاقی در این برنامه حضور دارند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه روز اول رویداد است و شرکت کنندگان در مرحله ایده پردازی و سناریو نویسی قرار دارند، اما مشاهده کردیم که هم نوع کارشان خوب بوده و هم تکنیک‌هایی که جوانان حرفه‌ای و خلاق بکار گرفته‌اند حرفه‌ای است.

مسگرانی بیان کرد: به جمع حاضر در این رویداد بسیار امیدوار هستم از هیچ کمکی که برای حمایت از آن‌ها در توان باشد دریغ نخواهیم کرد خواسته ما از مسوولان برگزاری این رویداد این است که این مسیر را ادامه دهند اتفاق بسیار خوشایندی محسوب می‌شود که همه استان باید از این فرصت استفاده کنند.

وی افزود: در حوزه گردشگری نیز کار‌های خوبی در حال تولید است. نهاد‌های فرهنگی و بهداشتی از این فرصت استفاده کنند بچه‌های خوب و خلاقی در این جمع حضور دارند که بهره‌مندی از ظرفیت آن‌ها می‌تواند منجر به اتفاق‌های خوبی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: خواهشی که دارم این افراد حمایت شوند اگر می‌خواهند برای راه‌اندازی موسسه مجوز بگیرند ما حاضر به حمایت هستیم و از طرح و ایده‌هایشان در رویداد‌های مختلف بهره خواهیم برد از این ظرفیت استفاده مطلوب‌تری در طول سال در همه بخش‌ها صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: امسال توفیق حاصل شد با همه شرکت کنندگان صحبت کنم با توجه به خلاقیت جوانان حاضر یقین دارم در پنج سال آینده نهضت تولید محتوا متناسب با پیشرفت‌های علمی رقم بخورد.

مسگرانی افزود: نکته خوبی که در شرکت کنندگان مشاهده کردم این بود که متناسب با تکنولوژی و ظرفیت‌های مختلفی که در هر پدیده‌ای از جمله انیمیشن و بازی موبایلی در سطح جهان رخ می‌دهد اطلاعات خوبی دارند و در حال تولید هستند که خیلی مهم است.

وی بیان کرد: در سیستان و بلوچستان شهرستان‌هایی که مشکل ارتباطی دارند هم نسبت به تولید نرم افزار اقدام کردند خیلی مهم است که تا این اندازه دقت داشته و با این جمع شاید بتوان ظرفیت‌های خوب اقتصادی و فرهنگی استان را به شکل مطلوبی معرفی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار