مسوول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان گفت: سومین رویداد تولید محتوای بسیج استان بطور همزمان با شرکت ۵۸۰ تیم در سراسر کشور و رقابت ۶۹ نفر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدهادی طهرانی مقدم در آیین افتتاحی مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهارداشت: ۳۱ تیم در بخش‌های پویانمایی، نرم افزار موبایلی و بازی ویژه تلفن همراه برای شرکت در این رویداد نام‌نویسی کردند که به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارزیابی‌های تخصصی صورت گرفته در نهایت ۲۲ تیم در این دوره پذیرش شدند.

وی تصریح کرد: در بخش پویانمایی ۱۰ تیم، نرم افزار موبایلی هفت تیم و در قسمت بازی‌های ویژه تلفن همراه پنج تیم به مدت ۴۸ ساعت تولید محصول خواهند کرد.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف این رویداد شناسایی توان و تخصص بسیجیان در حوزه‌های مختلف فضای مجازی است که طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید توجه ویژه‌ای به اهداف انقلاب داشته باشیم و همچنین انجام یک مانور هماهنگ در فضای مجازی و ایجاد انسجام بیشتر برای کار تیمی است.

وی بیان کرد: ارزیابی تولیدات شرکت‌کنندگان در این رقابت ۴۸ ساعته فرایند محور خواهد بود و نه محصول محور، لذا بر اساس نتیجه حاصل از این ارزیابی به جهت حمایت از توان تخصصی شرکت‌کنندگان و تجاری سازی محصولات آن‌ها اقدام می‌شود.

طهرانی‌مقدم تصریح کرد: در حوزه تولید محتوا به ویژه محتوای دیجیتال مردم و مخاطبان ایرانی تحت بمباران تبلیغاتی شدید محتوایی قرار دارند که بسیج با استفاده از ظرفیت مردم و توانایی گروه‌های مردم پایه در عرصه تولید تخصصی محتوا در فضای مجازی به خوبی ورود کرده است.

وی با اشاره به حمایت تیم‌های تخصصی افزود: این تیم‌ها برای تجاری سازی و حمایت به سازمان‌ها و ارگان‌ها معرفی خواهند شد.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: توان تخصصی که در مجموعه بسیج استان وجود دارد باعث شد که در سال گذشته بازی ۴۱ برگرفته از خاطرات رزمندگان ۴۱ ثارالله به عنوان بازی اول رویداد کشوری انتخاب شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.