مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم افتتاحیه این رویداد گفت: امروز فضای مجازی در همه ابعاد زندگی، کاربرد دارد که اگر این فضا را رها کنیم، تبدیل به جولانگاه دشمن می‌شود.

سردار پاکپور افزود: حضور و ورود در فضای مجازی برای ایجاد محتوا، مهم‌ترین رسالت افرادیست که در این زمینه تخصص دارند و فعالیت می‌کنند.

وی گفت: سازمان بسیج باید برای تولید محتوای دیجیتال از نیرو‌های متخصص بومی استفاده کند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به گستردگی فضای مجازی، افزود: اگر در فضای مجازی به صورت فعال ورود پیدا نکنیم و از محتوای بیگانه استفاده کنیم به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد.

سردار پاکپور با اشاره به محور‌های مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان گفت: در ذاین رویداد، جهش تولید، مهارت افزایی و اتکا به توان داخل و کسب و کار‌های الکترونیک، مقابله با کرونا و واکسیناسیون جمعی، نگاه ویژه به ظرفیت‌ها و معرفی استان در راستای توسعه و امنیت پایدار، وحدت و همدلی، محور مقاومت و استکبار ستیزی مشخص شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تولید محتوا ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار