رئیس اداره راه و شهرسازی خوانسار گفت: مبلغ مورد نیاز طرح کنار گذر شهر خوانسار ۱۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است اما سالانه ۱۱ میلیارد تومان اعتبار تزریق می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سعید شاهی رئیس اداره راه و شهرسازی خوانسار با اشاره به پیشرفت ۷۸ درصدی پروژه تونل خوانسار -بویین میاندشت، گفت: با وجود این پیشرفت نیاز به تأمین بودجه تونل خوانسار- بویین میاندشت از طریق ماده ۲۳ نیست زیرا می‌توان به صورت تهاتری اقدام کرد.

وی به کنار گذر شرقی شهر خوانسار که فاز نخست آن به طول ۱۴ کیلومتر و به صورت چهار خطه بود اشاره کرد و افزود: با اصلاح پروژه ۶ میلیون متر مکعب خاکبرداری در مرحله نخست ۹ کیلومتر آن انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خوانسار خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز برای انجام این پروژه ۱۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است اما سالانه ۱۱ میلیارد تومان اعتبار تزریق می‌شود.

شاهی گفت: از کیلومتر ۵ تا ۱۱ (حد فاصله دامنه تا خوانسار) توسط راه و شهرسازی در حدفاصل پارک عسل تا میدان امام حسین شهر خوانسار به صورت چهار خطه انجام می‌شود که نیاز به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.